dijous, 19 de juny del 2014

Us presentem a... Petits Trastos




Petits Trastos sorgeix fa uns anys quan va arribar a les mans de la Marta un llibre japonès que explicava diferents tècniques per teixir la llana de feltre. Però des de petita ens diu que recorda amb la meva mare i germana fer manualitats a casa. S'hi passavem hores i hores construint casetes de cartró, capsetes amb escuradents, rellotges amb caixes de llumins... Des de sempre ha estat explorant amb diferents materials però amb l'agulla i la llana és on he trobat la seva inspiració.
Va començar fent coses senzilles i he anat evolucionant, en un viatge autodidacta i trobant el meu propi estil fins arribar al món craft i va obrir-se a un món fascinant, ple d'artistes i creacions meravelloses, en el que va decidir crear el seu blog, des de aleshores no he pogut parar de crear.
Els Trastos que faig són petits ninotets de llana teixida amb agulla. 
La delicadesa i la fragilitat que desperten els Trastos, així és com anomeno a les meves petites creacions, és el que intento expresar. Són petits i tendres i cadscun és únic amb la seva personalitat. No n'hi cap d'igual, i cuido molt el detall i l'expresió dels seus ullets separats. 
Tenen un petit cordillet per poder-los penjar on vulguis, bolso, motxilla, per decorar l'habitació... infinitat de possibilitats. I venen presentats en una petita capseta transparent sobre un coixí de paperets de colors.
I el que més m'emociona és quan la gent els veuen i diuen:" ooohh quina cucada!!" o "que monos!!". Em fa sentir tan bé i és tan gratificant.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada